2012. március 5., hétfő

Brokkoli, karfiol, spenót, ricotta

Múltkori bejegyzésemben utaltam rá, hogy kicsit elsokalltam a spenótos-ricottás tölteléket. Ételt kidobni bűn, ezért alkottam egy zöldséges, nagyon egyszerű egyveleget.

Mennyiséget csak kb. írok, mivel nem mértem semmit, és 4 embernek készítettem. 

Hozzávalók:
  • 1 kis fej karfiol
  • 1 kis fej brokkoli
  • a már ismertetett spenótos-ricottás töltelék fele
  • 1 fél szár póré hagyma apróra vágva
  • 100 g bacon szalonna
1. Kicsi olajon megfonnyasztom a hagymát, majd hozzá teszem a felkockázott bacon szalonnát, és megpirítom.
2. Mikor elkészült, hozzá keverem a ricottás tölteléket, és átmelegítem az egészet.
3. Közben egy fazékban sós vizet forralok, a karfiolt és a brokkolit pedig rózsáira szedem szét.
4. Amikor a víz forr, beledobom a zöldségeket, és 2-3 percig főzöm, majd kiszedem és lecsöpögtetem.
5. Fogok egy hőálló tálat, kis olíva olajat öntök az aljára, beleszórom a zöldséget, majd a hagymás, spenótos, szalonnás, ricottás egyveleget elterítem a tetején. Még egy egy kis parmezánt reszelek rá.
6. 200 fokon 25 perc alatt átsütöm. 


 Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése